CANDIDATUL IDEAL:

-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate
-inteligenta(gandire logica,memorie,capacitate de analiza si sinteza)
-capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului
-corectitudine,tenacitate,seriozitate,atitudine principala in relatiile cu oamenii
-obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice,financiare si sociale,receptivitate,spirit de echipa(sincer,dispus la colaborare)

Mai multe detalii:

[sociallocker]

 

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
-organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;

-organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;

-raspunde de respectarea disciplinei de casa, a regulamentului operational de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuind personal sau prin alta persoana imputernicita, cel putin lunar si inopinant controlul casieriei, atit sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;

-supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;

-supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;

-asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;

-efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta in consiliul de administratie si respectiv adunarii generale a asociatilor;

-este consultat de catre entitatile functionale ale societatii in legatura cu problemele referitoare la activitatea serviciului;

-este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;

DESCRIEREA COMPANIEI:
Edil Italy s-a născut în România din pasiunea și experiența în domeniul ceramicii și mobilierului de baie, de peste 40 de ani, a asociaților săi din Italia. Dar ca orice firmă cu personalitate, Edil Italy și-a creat identitatea proprie, și-a stabilit valorile și standardele de eleganță a produselor și serviciilor sale

Sursa completa: http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/economist/607203/sqi

[/sociallocker]