Primăria Municipiului Adjud, Județul Vrancea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi Taxe Locale Persoane Juridice;
  2. inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi Taxe Locale Persoane Fizice;
  3. referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul Serviciului Public Local de Asistenţă Socială – Compartiment Asistenţă Socială.

Mai multe detalii:

[sociallocker]

 

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi Taxe Locale Persoane Juridice:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul drept;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.
  • inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi Taxe Locale Persoane Fizice:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă,  în domeniul tehnic – construcţii civile;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.
  • referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul Serviciului Public Local de Asistenţă Socială – Compartiment Asistenţă Socială:
    • studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani;
    • cursuri de formare/perfecţionare în domeniul asistenţei sociale.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Adjud, Judeţul Vrancea din str. Stadionului nr. 2, telefon: 0237/64.19.08 int. 225.

Sursa: http://posturi.gov.ro/post/inspectori-si-referent-primaria-municipiului-adjud-vrancea/

[/sociallocker]