POSTUL A FOST OCUPAT!
Ofertă angajare operator magazin online Eco Prod Focșani
AMBALAJE ECO PROD Focsani angajeaza!
Ne marim echipa cu operatori magazin online.
Se acorda salariu competitiv corelat cu experienta, abilitatile si rezultatele obtinute.
Veniturile obtinute vor fi compuse din: salariul negociat + tichete de masa de 20 lei/zi + sporuri de performanta.
Programul incepe la ora 8:00 si se desfasoara de luni pana vineri la unul din punctele de lucru ale firmei, in Focsani.
Se acorda perioada legala de concediu de odihna, conform planificarii stabilite de comun acord.
Persoanele interesate pot depune CV-ul la adresa office@ecoprod.ro.
Eco Prod srl este o firma cu experienta si traditie de peste 25 ani de activitate in domeniul productiei si distributiei de ambalaje si utilaje pentru ambalare.
La acest moment detinem spatii proprii de productie, depozitare, birouri si showroom.
Informatii suplimentare despre produsele firmei se pot vizualiza pe www.ecoprod.ro.
Abilitatile necesare si descrierea jobului:
Candidatul ideal pentru postul de operator magazin online are:
– Cunostinte in domeniul vanzarilor online
– Cunostinte operare PC, Internet, retele socializare
– Capacitate de planificare si organizare
– Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii
Descrierea jobului operator magazin online:
– Activitatea se va desfasura la unul din punctele de lucru ale firmei din Focsani
– Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online
– Pregatirea si verificarea coletelor pentru expeditie, emiterea facturilor/AWB-urilor
– Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online
– Comunicarea cu clientii
– Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata
– Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei
– Promovarea produselor din oferta
– Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale
– Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar nelamuriri din partea clientilor
– Urcarea produselor pe site, pe platforme de tip marketplace si pe alte sisteme informatice
– Verificarea si actualizarea informatiilor postate pe site si pe celelalte platforme si sisteme
– Rezolvarea altor sarcini primite pentru buna desfasurare a activitatii firmei
– Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare.
– Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor.
– Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale.
– Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clientii.
– Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
– Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
– Respecta limitele de vanzari ale zonei alocate.
– Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare al firmei.
– Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
– Respecta si aplica actele normative in vigoare.